هیولای ناشناخته پاناما
نوشته شده توسط : حامد

دوستان عزیز در روزهای اخیر خبری بر روی سایتهای رفت که تعجب بسیاری را برانگیخت.. موجود عجیب غریبی که متاسفانه بخاطره ترس عده ای کشته شد و باعث تاسف زیست شناسان و حل نشدن معمای اینگونه موجودات شد . اما مطلب دوم را دوست نازنین ما اقای " حمزه شعبانی " از سایت نظام اباد برای ما ارسال کرده است . در این مطلب 10 نقطه از عجیبترین مناطق کره زمین بهمراه تصاویر زیبا و علت شگفت بودن انها برای شما توضیح داده شده است .  البته مطلب اصلی Yahoo2 در دست تدوین است و در روزهای اینده در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

 

خبر انلاین

 

روز شنبه یک موجود عجیب و غریب در پاناما پیدا شد که حرف‌های زیادی درباره آن گفته می‌شود. در سال گذشته نیز یک موجود عجیب و غریب در ساحل دریا در نیویورک پیدا شد که دانشمندان تاکنون نتوانسته‌اند اصلیت و خاستگاه آن را شناسایی کنند. به نوشته «خبر»، بدن این موجود مو ندارد و به نظر می‌رسد پوست و سیمای بدنش، مانند کائوچو است. این موجود هیولای پاناما لقب گرفته است. گروهی از مقامات مسئول این موجود را با موجود عجیبی که قبلاً در نیویورک پیدا شده و به آن هیولای مانتوک لقب داده شده، مقایسه می‌کنند. هیولای مانتوک نیز توسط امواج به ساحل دریا در نیویورک آورده شد. این موجود نیز دندان‌های تیز و پوست عجیب و غریبی مانند کائوچو دارد. گزارش‌های صادره از پاناما نشان می‌دهد گروهی از جوانان این موجود عجیب و غریب را که چهار دست و پا از یکی از غارهای شهر سرو آزول، در شمال شهر پاناما خارج می‌شده، دیده‌اند. زمانی که این موجود به طرف جوانان آمده، برخی از آنان دچار ترس و وحشت شده‌اند و با عصا ضربه‌ای به او زدند که باعث مرگش شده است. آنها این موجود را به داخل برکه آب انداخته و محل را ترک کردند. این افراد پس از مدتی دوباره به محل آمده و از این موجود عکس گرفتند که در پایگاه اینترنتی تلویزیون پاناما قرار داده شده است. عکس‌های منتشره از هیولای پاناما سؤالاتی را در ذهن خوانندگان برانگیخته و یکی از آنان حدس می‌زند که این موجود از سیاره دیگری آمده باشد. یکی از عکس‌هایی که از هیولای پاناما گرفته شده، نشان می‌دهد که این موجود دست و پا و بدن انسان را دارد و عکس دوم نیز چشم، بینی، دهان و زبان او را به وضوح نشان داده است.عکس دیگر از هیولا کلیک کنید.  

شبکه CNN در اخبار شنبه شب خود گزارشی از این موجود را پخش کرد که میتوانید فیلم ان را در youtube مشاهده کنید. فیلـــــــــم

فیلم 2- نوجوانانی که این موجود ناشناخته را کشته اند برای مجری چگونگی حادثه را تعریف می کنند. فیلم-2

البته من در اردیبهشت و خرداد 84 مطلبی با عنوان " ایا غولها افسانه اند " و مطلب دیگر با عنوان " هیولای دریا " در تیرماه 84 در وبلاگ قرار دادم و با شما از موجودات ناشناخته این کره خاکی حرف زدم.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

Jalal.Sayadey@Gmail.com

Yahoo ID = Jalal_webid





:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 26 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: